Nowa umowa na świadczenie usług wsparcia technicznego PEFS 2007
Od 2 września 2013 r. obowiązuje nowa umowa na świadczenie usług wsparcia technicznego (Help Desk) dla użytkowników Systemu PEFS 2007 (Baza lokalna PEFS 2007, Formularz PEFS 2007, aplikacja PEFS 2007 – Walidator) tj. dla Instytucji Pośredniczących/ Instytucji Pośredniczacych II stopnia oraz dla Beneficjentów.
UWAGA: Podczas zgłaszania uwag należy ściśle przestrzegać procedury, w szczególności nie należy przesyłać bezpośrednio na adres e-mail Help Desk Formularzy PEFS 2007 ani zrzutów ekranu zawierających dane osobowe.
Do pobrania:
1. Procedura zgłaszania problemów z obsługą oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu PEFS 2007 w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Sporządziła: Sylwia Krawczyk-Smagór
Utworzono: 2013-09-19 08:07:16