Punkt Informacyjny EFS Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach na trzecim miejscu krajowego rankingu
Celem zagwarantowania najwyższej jakości usług świadczonych przez Punkty Informacyjne Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Krajowy Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego prowadzi weryfikację przestrzegania standardów przez personel niniejszych Punktów. Przedmiotowe zadania realizowane są między innymi poprzez badania typu „Tajemniczy klient”. Na bazie ostatniego z badań – zleconego przez Centrum Projektów Europejskich – sporządzony został ranking Punktów Informacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działających na poziomie regionu (tj. w Instytucjach Pośredniczących I stopnia i Instytucjach Pośredniczących II stopnia). W zestawieniu uwzględniono w sumie 32 placówki z całego kraju. Punkt Informacyjny EFS w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach uplasował się na trzeciej pozycji, tuż za Punktami: w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Nowym Sączu (oddział zamiejscowy WUP w Krakowie) oraz w Świętokrzyskim Biurze Rozwoju Regionalnego.
Powyższy ranking powstał w oparciu o projekt badawczy pn. „Badanie Punktów Informacyjnych PO KL metodą Mystery Calling oraz Mystery Mailing”, realizowany przez firmę Public Profits Sp. z o.o. Wcześniej podobne badania przeprowadzono dwukrotnie (w 2009 i 2011 r.).
Tegoroczna edycja objęła okres czerwiec – lipiec br. Punkty Informacyjne EFS weryfikowane były pod kątem: sposobu przekazywania informacji (m.in. pod względem komunikatywności osoby udzielającej informacji, w aspekcie przestrzegania zasad etyki,), wiedzy merytorycznej na temat wsparcia w ramach PO KL.
Punkt działający w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach otrzymał ogółem 94,8% punktów.
Utworzono: 2013-11-22 11:36:11